- Verrobby

Start where you are, use what you have, do what you can.

Publicerad 2013-04-12 22:35:14 i Allmänt,

Tjoo! 
Idag har vi haft något grejs med skolan då vi skulle vara på Folkets Hus och se några föreläsningar och hoppas att få något vettigt ut av det.. Men det går ju att diskutera om vi verkligen fick det.
Det som var bra att se på var när kvinnojouren hade en film om kvinnor som levt med män hela livet som misshandlar sina fruar. Hemskt var det.. Förstå att det var också hemskt i deras generation och lämna familjen och att det inte spelar någon roll hur vidriga deras män är mot sin fru.. nä hova! nå är jag tacksam och glad för att det finns en kvinnojour ifall man hade behövt det.. Det är verkligen guldvärda människor som väljer att ha ett sådant arbete! ♥
 
Efter skolan gick jag ned på stan och vänta tills Josse kom, då gick vi lite på affärer för att spendera tiden tills vi skulle åka till rais, fick med mig hem ett rosa navelsmycke med en groda på, haha den är väldigt söt!♥
Sedan har vi bara varit i Risön, myst på och sett tv/film och ätit go mat ♥
 
Vid 10 tiden så skjutsade Josse mig till Samme och när jag kom hit var Rasse och Jimmy här, så jag ba nu jäklar ska jag skrämma skiten ur grabbarna, haha och det gjorde jag! Gick och knakade i golvet på övervåningen då grabbarna var i källaren, haha så gick rasse upp och å såg mig ovanför trappen! haha rädd kille! ;) 
Jaa vem vet,, kanske hade varit ett spöke ? *boooo*
 
Just nu sitter jag iallafall Soch väntar på att grabbsen ska komma tillbaks från Ica så vi kan börja se den där skräckfilmen och ha ...
 
 
Ha en underbar fredag! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela