- Verrobby

Act like a lady, think like a boss!

Publicerad 2013-02-06 18:48:00 i

Cha Cha bloggen! :D
Nä hoj, bara bögar som säger så.
Men hejsan på er! :)
Varit i skolan idag, som alla andra dagar.. Sedan for jag till Valle en sväng å chillade innan jag for hem ☺
Har bara vilat och ätit, what to do? Är man fet så är man!
Är rastlös, som vanligt. Ska tvätta bort ansiktet och gå ner på stan för lite solning, lät himla skönt faktiskt! ☺
Sen får jag se vad jag hittar på, men något blir det är för rastlös för att sitta hemma och dö.

En annan tanke jag haft idag är att jag stör mig så mycket på folk som köper precis samma saker som en, man Ids inte ens lägga upp vad man köpt å inte för då är det folk som ska ha likadant. Visst jag skiter fullständigt i om man gör det, så länge man inte gör det i allting 😖
Jag vill ha min egen stil å inte allting som alla har..

Puss på er! 😋

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela