- Verrobby

Beauty doesn't last forever, but a beautiful personality does.

Publicerad 2013-02-10 03:25:16 i

Idag har jag fått sova ut kan jag då säga.. Åh Gud vad härligt det var! 😊

Sedan kom Josse och vi såg den andra filmen som vi hyrde "21 Jump Street",
Haha flummiga film men bra var den, rekommenderas om man inte har sett den! ;)
Efter de fick jag skjuts till stan och lämna igen filmerna, for hem, lagade middag och sedan for jag till Jens och umgicks med han, Joel och Anton..
Vi for och bowlade på Kvällskvisten och jag ägde ut grabbarna i bowling.. ;)
Eller ja, gick faktiskt åt helvete med det! :(
Men kom i alla fall inte sist hihi!! 😊
Sedan for vi till Jens och bara chillade 😊
Nu är jag hemma, fett kallt ute så mina ben är typ bortdomnade..
Ajaj måste börja använda mina snygga rosa täckbyxor så jag inte åker på nå urinvägsinfektion!! :)

Härlig lördag har det då varit :)

Nu ska jag då sova, sov gott allesammans :)
Puss ❤❤

Kommentarer

Postat av: aaaaa*

Publicerad 2013-02-10 12:58:38

Lips of an angel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela