- Verrobby

Gårdagen med Doggelito och Blondinbella!

Publicerad 2013-02-08 12:09:55 i Allmänt,

Tjoo.
Varit något fel så har inte kunnat lägga upp något inlägg på bloggen :S
Vi hade i alla fall något som heter "Växa i Kalix" igår, där vi hade massa olika saker man kan se på i skolan, typ företag som kommer dit osv så går man och nallar godis och andra gratis saker! ;)
I år var Doggelito och Blondinbella med i det och kom till Kalix och föreläste lite på skolan om hur man får en blogg som går runt och Dogge lite om sitt liv :)
Var väldigt intressant att lyssna på Dogge faktiskt! :)
Han var ju med i Livet blir bättre, om någon har sett den serien kanske?:)
Så modig som jag är ställde jag första frågan efter föreläsningen och de kom med Mick å allt så alla hörde ju vad jag sa, haha helt läskigt :)
Men Dogge gav mig hans senaste skiva för att jag var först och fråga så det var ju som roligt! :)
I skolan har vi svamlat på även en hel del, fotat varandra fast de inte vill va me på bild så blev ju värsta roligt sen haha :D
Helt awesome dag det var med finaste vännerna :)

Efter skolan for jag hem, chillade ett tag osv, for ner till stan och handlade och hämtade ut mitt paket sen har jag bara myst på resten av kvällen! :)

Här är lite bilder från igår, fick en svin dålig bild på mig och Blondinbella men what to do;

 

 
Min gårdag i bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela