- Verrobby

I may not be there yet, but I'm closer than I was yesterday.

Publicerad 2013-02-06 21:42:16 i

Har precis varit och solat, guud vad skönt det var!
Måste bli bättre på att sola så jag hinner bli brun å fin till student och beachen 2013 😉
Höll dock på att bli backad över av en traktor utanför draggen ikväll, finns en anledning till varför jag är livrädd för traktorer. För de inte har folkvett nog att köra som folk, var en meter ifrån när jag skulle gå förbi, så backar han. Skrek för jag blev så rädd men hann precis backa. Man ska inte få köra traktor om man inte kan se sig för. Fel å tänka till..

Håller just nu på att se Efterlyst, det blir en tidig kväll ikväll så jag orkar upp imorgon! 😊

Jag har lärt mig att även om jag känner smärta så behöver jag inte ge andra det. Jag har lärt mig att man ska sträcka ut handen till någon som behöver det. Alla behöver en varm kram eller en vänlig klapp på axeln. Jag har fortfarande mycket att lära. Men jag har lärt mig att människor kommer att glömma bort vad du sagt och saker du gjort, men de kommer aldrig glömma hur du fick dem att känna sig. Så om du möter någon utan ett leende, ge dem ett av dina.

Säger Godnatt till alla mina läsare och hoppas ni får sova så gott.. Kram på er ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela