- Verrobby

If he is willing to do anything to put a smile on your face, he is worth keeping.

Publicerad 2013-02-01 03:42:41 i

Har varit i skolan idag som vanligt, for och lunchade med Ingela på myggan, Gud vad gott! 😋
Sedan for jag till bowlingen då vi hade idrott, blev totalt utklassad! :o buhu..
Av 4 brudar.. :(
tillbaks till skolan för sista lektion,
var jätte trött när jag kom hem så tog en powernap på några timmar :b

Vid 7 tiden for jag ut med Peter och Tom, så for vi till Thomme och kikade lyxfällan, men det var lite trist att det avsnittet jag skulle se var nästa vecka!
Resten av kvällen har vi jyrat på, for förbi Stefan och kika The Sinister, hovva lite äcklig var den ju.
Men förväntade mig faktiskt mer av den! Iaf hade vi skrämt upp varandra en del så ingen ville fara hem och sova.
Vi jyra på stan och sedan for vi till Tom och såg film!
Nu e klockan halv 4 och jag börjar 8 idag.. Känns lite jävligt ;)

Så godnatt på er! 💋




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela