- Verrobby

Sometimes, two people have to fall apart to realize how much they need to fall back together. <3

Publicerad 2013-02-18 22:28:09 i

Gud vad jag har blivit dålig på att skriva blogg!! :o
Något jag måste bli bättre på, sovit mest, myst, pluggat, umgåtts så ja vet inte om det är så mycket man missat :)

Idag har jag bara haft en lektion.. Som bestod av pyssel..... Yaaaay! ... Eller så inte. Hade kunnat ligga hemma och sova istället.....-.-

Anyway,
For sedan till stan och uförde en massa ärenden, hem och städa och diska och sedan har jag suttit och lagt pussel :)
Jag tycker det är så mysigt och roande att lägga pussel :)
Det är ett litet projekt att få ihop alla pusselbitar! :)
köpte ju ett pussel med 1000 bitar..
Creds till mig när jag fått det ihopsatt! ;)

Men nu ska jag se lite tv och ta en tidig kväll så jag är utvilad till morgondagen :)

Sleep tight my friends :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela