- Verrobby

Vänner är änglar som lyfter dina fötter när dina egna vingar har glömt bort hur man flyger.

Publicerad 2013-02-26 18:16:39 i

Varit en hemsk kväll igår å natten var nog ännu värre, mått som en padda.. Så blev ingen skola för min del idag, fast det gjorde inget fick ändå reda på att vi var ledig!! :)
Hoppas man fortsätter må hyfsat som jag gör nu så man kan gå till skolan imorgon, flyter de på såhär som de gör nu så lutar det åt de hållet!! :)

Vid 1 tiden kom Samme hit, då har vi lagat mat och myst på, sedan blev det en liten prommis och sen på coop för att handla de viktigaste sedan for han hem :)

Är nu hemma å myser på,
har fått veta att Medina kommer till Kalix och spelar på Hotellet den 28 Mars, åååh guuud vad roligt det kommer bli, om det är en artist jag alltid velat se så är det dem!! :)
längtar redan, vad spännande!! :)

Hihi nu ska jag lägga lite pussel och lyssna på musik, sen kommer väl Josse förbi här en sväng på kvällskvisten, vad trevligt!! :)

Ha en fortsatt trevlig dag :-):-)
Kram, Veronica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela