- Verrobby

Life is what you make it, so make it wonderful!

Publicerad 2013-01-18 19:16:25 i

Hejsan!
Har äntligen fått denna blogg något som är ;) blir en bättre header i framtiden när jag har tid att göra en! Denna får duga nu iaf :)
Idag har jag varit i skolan och sedan kom Josse förbi när hon slutat så det blev en massa svammel och prat som vanligt, sen for vi ner på stan en sväng och fick med mig hem en ny mascara, plumping läppglans, lösnaglar och en nagelfil! :) sånt behövs! :)
vid 5 tiden for vi till risön, Josse for hem och jag for till Ingela och hälsa på, vi har precis käkat go pizza..
Ååh jaa jag förstår att ni är svartsjuk, hade jag oxå varit haha! Lyxig fredag må jag säga..
Sitter ännu hära så blir att se en film skulle jag tro och bara ta det lugnt, sedan blir det att fara hem och bara mysa på resten av kvällen!
Hoppas ni har en fantastisk fredag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela