- Verrobby

Live life happy!

Publicerad 2013-01-24 08:36:19 i

Godmorgon världen! :)
Sovit som en däckad säl inatt, haha men däckade innan 9 igår så då är man en del slut, sovit tills alarmet gick 08.15 ;) trött verro..
Vaknat på riktigt gott humör idag, så de känns riktigt bra :)

Igår skrev jag ju ingen blogg men har varit i skolan, sedan for vi till uh (ungdomens hus) med skolan och kolla uti barnmässan vi ska va delaktiga i.

Sedan for jag, Josse och Natta på stan en sväng och jyra på tills bussarna gick och då for jag och Josse till Risön och spenderat nästan hela kvällen där 😜
Blev endel svammel som vanligt sedan for jag hem och plugga 😊

Nä nu ska jag upp och fixa mig lite så jag ser ut som en människa 😊

Puss på er! Hoppas ni får en underbar dag! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela