- Verrobby

One million

Publicerad 2013-01-18 23:29:02 i

Just hemkommen ifrån Ingela, blev en riktigt härlig kväll! Åt jordgubbar med glass under filmen yummy!! :) vi såg förresten skyfall med James Bond om den nu heter så ^^,

På tal om ingenting så under hela kvällen så har jag undrat vad det är som luktar så underbart gott.. Så kom jag på det nu. Det är ju killparfymen jag sprayade på handen idag, One million.
Seriously, alla killar borde ha den! Eller nej, bara min framtida kille haha så bara min kille luktar så gott! ;) Den luktar helt underbart alltså..

Nä nu blir det att tvätta bort sminket, hoppas alla fylljannar har det riktigt trevligt idag och alla andra har en awesome början på helgen, själv ska jag se ghost whisperer och sova.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela