- Verrobby

Rastlös, behöver jag säga mer? ;)

Publicerad 2013-01-24 17:39:25 i

1. Är du tjej eller kille? tjej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Långa förhållanden :)
3. Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? Ja
4. När hade du sex senast? En månad sen
5. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
6. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja
7. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Nej
9. Har du haft sex med någon och sen ångrat dig? Ja
10. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? Nej
11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Ja
12. Sparat något från ett gammalt förhållande? Ja men har inte kvar något idag.
13. Somnat gråtande pga kärleken? Ja
14. Varit på en blind date? nej
15. Har någon varit otrogen mot dig? Nej
16. Blev du sårad?-
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? Ett halvår
18. Har du någonsin varit kär? Ja
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Ja

SISTA SOM
1. Du fick en puss av?
2. Sov med dig i samma säng?
3. Du delade ett riktigt skratt med? Jessica, Evve, Natta och Linn
4. Du gick på bio med? oj, ingen aning
6. Du gick på stan med? Josse och Natta
7. Delade en pizza med dig? Men gud jag vet inte :o skulle tro att det var Elin
8. Du ringde? Natta
9. Skickade ett sms till dig? Robin
10. Du kramade? Josse
11. Gjorde dig besviken? Vuxenvärlden
12. Slog dig? Haha ja det vet jag inte slåss aldrig :o
13. Du skrev med på msn? HAHA! Inget jag använder men det var i somras när jag och Elin drev med nån weird snubbe på msn som njöt av att vi skrattade åt han.. Haha vi fick typ mardrömmar efteråt hahaha!
14. Du snackade skit om? jadu :o
15. Du åkte bil med? Josse å hennes Dadi
16. Gav dig en komplimang? Jaadu:o
17. Du kollade på film med? Måste nog varit Lollo, Lilli och Emil :)
18. Du åt med på restaurang? Haha Jadu det var ett bra tag sen
19. Betalade något åt dig? Josse
20. Grät inför dig?

DIVERSE
1. Favoritfärg? Rosa
2. Mobiltelefon? iPhone 4s
3. Skola och program? Furuhedsskolan - barn och fritid
4. Oskuld? nej
5. Senaste filmen du såg? Såg serie, ghost whisperer, lööööve it :)
6. Senaste låten du lyssnade på? Alpis - där vi bor
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? Pussiepussie
8. Hur länge har du prata i din telefon? Oj jag har ingen aning, finns det kvar ens att man kan kika det?
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Jaa jag vet nt :s känns som att listan e gammal eftersom nu har man konversationer ju :o
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Vet ej :o
11. Vad åt du till middag igår? Hamburgare
12. Har du duschat idag? Yä
13. Har du varit full mer är en gång? Yä
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? Vet inte, att det är tomt hemma när jag farit <3
15. Har du skolkat någongång? Ja
16. Är du en svartsjuk person? Nä inte i sig men nångång händer även det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela