- Verrobby

2 fat 4 fun

Publicerad 2013-03-21 20:20:21 i

Har tyvärr inte hunnit eller haft ork att skriva blogg, ändå vill jag försöka skriva blogg flera gånger per dag!
Har nämligen storstädat hela min lägenhet från golv till tak, tvättat precis alla mina kläder, allting, och skurat, torkat, dammsugat. Ja rubbet! Har ännu en fet värk i ryggen, hade träningsvärk i benen igår. Haha. Kanske blir biff om jag fortsätter storstäda eller vad tror ni? Haha ;-)

Idag har jag iaf varit med Josse och vi for ner på stan efter skolan och fixade förköp till Medina och då var det ju även på hotellet på lördagen, fyfan vad grymt alltså, längtar!!
Efter det for vi å tryckte en pizza och nu väntar jag på att min älskling ska komma hit.
min syster är med på debatt ikväll klockan 22 på 1an, det måste jag se så de blir mys pys framför tv och film ikv <3
Ha en fortsatt bra dag, pussisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela