- Verrobby

Den som går sin egen väg behöver ingen karta.

Publicerad 2013-03-08 02:12:56 i

Blir ett litet natt inlägg :-)
Har åkt iväg till Kalix redan klockan 9 imorse, blev en aning åksjuk även med mina suveräna åksjukearmband, men de var ju inte lika suveräna idag när jag ändå blev så pass åksjuk :-( ointressant.

Var i Kalix vid 12 tiden, chocken när man kommer till Kalix med min vita vinterjacka och inser att det är stor skillnad på graderna i Kalix å Gällivare.
Höll på att dö av värme!! :o

Gick i alla fall på Coop och köpte hårfärg, hem och färga håret, äta och sedan iväg till stugan här i Nyborg vars jag även är nu med Lilli, Lollo och Emil :-)
Det är helt sjukt hur mysigt det är här, de har en sommarstuga mot vattnet med bastu och massa mys. Hade kunnat bo här :-) <3
Eftermiddag/kvällen har då bestått av spel, bastu, mycket prat och film mys :-) riktigt härligt! :-)
Hoppas på att vi inte behöver åka hem så himla tidigt så om det är fint väder att man kan sitta ute en stund och bara vara.. Guuuuuuuuud så himla härligt!! :-)

Men nu har då alla gått och sova och det ska då jag med göra! :-)
Jag hoppas alla haft en super mysig dag och att ni får sova så gott :-)

Lägger upp en bild på resultatet av min iced chocolate hårfärg, den ser riktigt mörk ut näst intill svart på bild men den är mörkbrun :-):-)

Kram, Veronica ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela