- Verrobby

Gör vad du kan med det du har där du är.

Publicerad 2013-03-11 21:22:11 i

Tjoo!
Idag har jag kämpat mig upp ur sängen imorse för att ta mig till skolan, var helt jobbigt när man haft lov. Fast det är det ju alltid.. Hehe :-)
Vi hade en lektion sen slutade vi, då gick jag på datorn i skolan en sväng å kikade på balklänningar. Så hittade jag en som jag verkligen ville ha, då ringde jag Ingela och for sedan till Manhem för att få hjälp med att måtta allting så den passar mig, haha vi fick specialbeställa klänningen i min storlek eftersom ingen storlek passade mig eftersom jag är så kort och liten :-)
Anyway så beställde vi den, så for jag hem och chillade ett tag och sedan och träna med Samme, rasse och Kim. Och jag lovar att samme körde slut på mig med alla ben övningar å Gud vet vad.. Tvekar på att jag kan gå imorgon alltså ajaj i bena! ;-) men men bra med träning! :-)
Har precis snackat med go Josse i telefon om världen å lite till, så nu blir det å se någon film som var på 11an och sedan gå och sova så man orkar upp imorgon!! :-)

Kommer sova som en prinsessa inatt med tanke på hur mycket jag rört på mig idag! :-):-)

Längtar tills Ted 2 filmen kommer ut, den ska ju komma till sommaren om jag inte är helt ute och cyklar. Haha så sjukt skön, hur många björnar liksom eller filmer överhuvudtaget svär å beter sig som Ted och den där andra killen gör? Haha så dö sköna. Älskar den där filmen, ska bli kul och se andra ;-) nedanför så får ni en bild på Ted och mottot Fuck Yolo my motto is Fish, haha fuck it shit happens. True story om man frågar mig, haha.

Men nu ska jag sova så jag hoppas ni får sova gott! Godnatt sötisar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela