- Verrobby

Josefine 18 år ❤

Publicerad 2013-03-15 05:56:58 i

Hihi jag och Josse har bakat värsta fina tårtan och rulltårtsbakelse :-) guud vad gött.. Tårtan blev sjukt fin!! :-)
Kul att vara kreativ ibland.. Har varit väldigt trevligt, sen for jag hem och pluggade och sen sova.. Haha though life.

Har varit vaken sen klockan 5 på morgonen för att plugga in resten.. Nå känner jag mig duktig! :-) blir då en grymt lugn fredag för min del är gode trött.

Tänk endå vad roligt med dom som jobbar inom konditori och sådant. Får dekorera tårtor och bakelse och massa pillerjobb som blir ett riktigt fint resultat. Det skulle vara skit kul! :-) vet själv när någon fyller år osv att jag tycker det är jätte kul när jag hjälper till och gör tårtan :-):-)
Fast finns ju en nackdel med allting, det håller ni ju med om. Skulle man jobba på ett konditori haha skulle bli så fet till en början att jag skulle rulla till jobbet, efter det skulle jag bli spyless på allt sådant gott :-) haha!

Nä nu ska jag göra mig någon frukost, fortsätta plugga och sedan till skolan :-)
Ha en skön morgon och dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela