- Verrobby

MAKE IT HAPPEN. Chock every single one of them.

Publicerad 2013-03-13 11:16:20 i

Hann aldrig skriva blogg igår, var bara plugg plugg och ännu mer plugg som gällde, och vad händer när man pluggar? Jo man blir otroligt trött att man typ däckar på papprerna och börjar dregla!... Nä okej men näst intill. Jag somnade faktiskt i sängen med blocket ställt mot väggen.. Haha!

Aja, klev upp halv 8 idag för att hinna plugga lite till det här arbetsmiljö och säkerhet provet.. Gick till skolan och gjorde provet som jag tror gick väldigt bra, var bara en fråga jag inte riktig mindes allting på men men vi får ju se hur det gick :-):-)
Nu är jag hemma, ska typ käka något å ta en liten powernap sedan fara på gymmet med samme vid 2-3 tiden :-):-)
Är så död i benen, rygg, mage och armar så får vi se hur invalid jag är imorgon.. Hehe :-) go big or go home.

Ha en underbar dag allesammans❤❤

Fett söt kisse btw haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela