- Verrobby

Mar. 07, 2013

Publicerad 2013-03-07 07:14:55 i

Har inte kunnat sova på hela natten pga blippande i telefon halva natten, skit irriterande eftersom jag är så lättväckt. :(
Men har kollat runt en hel del på internet om hårfärger, kan inte förstå att jag ska bli brunett? :o ...det kan nog inte ni heller för den delen :) Blir någon typ av chokladbrun/mörkbrun så vi får ju hålla tummarna på att det blir bra ! :)
Har alltid haft blondt eller svart eller någon knasig färg där emellan :)

Nu är klockan strax efter sju och jag tänkte kliva upp för att äta lite frukost, fixa mig, packa och chilla ett tag innan jag åker hem till Kalix igen :)
Känner mig dock inte så frestad att sitta på den där bussen i 3 timmar.. Buhu..

Varför kan det inte vara sommar nu......?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela