- Verrobby

Om man lever efter den principen att vara glad och uppskatta det man har så saknar man ju inget ❤

Publicerad 2013-03-10 00:14:46 i

Har typ sovit å vilat hela förmiddagen och ikväll så for jag ut och umgicks med Thomme, Tom, Anneli, Daniel och Glenn å såg melodifestivalen, sedan for jag, thomme och tom ut på stan och gled runt ett tag och jyra på. Var väldigt roligt faktiskt :-):-)
Nu är jag hemma, tänkte mysa framför tvn och bara ta det väldigt lugnt.. Ska då bli riktigt skönt att sova ut riktigt ordentligt sista dagen innan skolan börjar igen, nå är det bara att ta vara på det!! :-)

På tal om melodifestivalen så tycker jag det är så himla sjukt allting, vars är våran värld påväg? Hälften såg ut som bögar och resten ville väl efterlikna Eric Sade en del. Jaadu.... Illa. Och Sean Banan finner jag är väldigt rolig faktiskt men kanske inte så bra uppförande i något så stort som Melodifestivalen, vore ju hemskt om han representerade oss. :o Nåväl, han som vann var ju ändå helt okej, duktig och sjunga och inte någon tramsig som ska representera Sverige :-)

Godnatt och Sov gott mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela