- Verrobby

Veronica hissar och dissar!

Publicerad 2013-03-16 19:11:07 i

Hiss;

* Folk som är ärliga, kan stå för sina åsikter.
Ärlighet varar längst, jag har själv inte hjärta eller samvete att ljuga för då får jag panik efter max någon timme och måste ändå säga som det var till personen. Sen om man tycker något och säger det till någon så ska man stå för det sedan oxå att man har sagt det och tycker så.

* Folk som säger ifrån - Vi alla kommer stöta på människor som kommer ge dig negativ kritik och påhopp. Tycker inte alls det är roligt att se när någon bara tar emot den skiten, för ingen är värd att bli kallad något eller få elaka kommentarer osv. Sträck på dig och säg ifrån! Säg att du inte tycker att det är rätt. Jag tar ingen skit och det ska inte du heller.

* Färgen Rosa ❤

* Brun hårfärg, kan vara väldigt fint att vara blond på vissa men brunt tycker jag personligen är snyggare för att håret ser mer glansigt ut och man ser äldre och finare ut.

* Långt hår, man får ett helt annat utseende. Finare och håret är ändå det viktigaste enligt mig.

*Klackiskor och kilklackar, awesome! Snygga ben får man även ;)



Diss;

* Vinter, sååå kallt och mörkt brrrr!

* Klädkris, vilket jag har varenda gång jag ska byta kläder, jag vet aldrig vad jag ska ha på mig! Man har ändå en full garderob, notera. Ändå har man sådan klädkris på mornarna.

* Skolan, haha alla som läser förstår nog hur skol less jag är!

* Människor som anser sig vara mer värda än andra, det är något jag riktigt stör mig på. För jag kan inte förstå varför någon skulle vara mer värd än någon annan. - Se inte ner på någon om det inte är så att du hjälper den upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela