- Verrobby

Having a vagina doesn't stop me from believing that my balls are bigger than yours.

Publicerad 2013-05-13 21:10:54 i Allmänt,

Då var första praktikdagen avklarad och det var väldans kul med lite variation att göra någonting annat än man brukar göra, timmarna bara flög iväg och man möter så mycket trevligt folk! :)
Har varit igång hela dagen så var väldigt trött och slut när jag kom hem så jag tog en powernap, sedan kom samme och hämta mig när han hade tränat färdigt så for vi till han osv, nu vet jag inte riktigt vad han gör men jag ska då slå på en film och dega som heter duga.. är sjuuukt trött och man ska ju upp tidigt imorgon : )
 
på tal om filmer så såg jag en väldans bra film igår, dock måste man hänga med hela tiden för annars förstår man inte riktigt vad som händer.. Sleepers heter den och den handlar om 4 pojkar som skulle begå ett brott men misslyckades och råkades nästan döda en kille, då hamna dom på en sadistisk ungdomsanstalt för pojkar.. så får man se hur dom hade de där, sedan när dom är vuxna och har en chans att ge igen på svinen där borta! 
Den rekommenderar jag, väldigt sevärd faktiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela