- Verrobby

Pussy woke me up, pussy is a cunt.

Publicerad 2013-05-05 15:08:47 i Allmänt,

Igår kom några stycken förbi och spela poker och jyra på och det var ju trevligt :)
Inte för att jag orkade vara uppe så länge, var galet trött haha.
Har hållt på och hjälpt Samme med teorin nu så får man hoppas på att han klarar det när det väl gäller! :)
Hade behövt fara hem på nå tag, måste plugga judendomen som jag har missat... suck!
Inte min typ av religion precis.. haha..
 
På tal om inget så har jag börjat på en ny diet... Vad tycker ni? tror ni jag blir fit för beachen 2013? ;)
Nä nu får ni ha en mysig söndag så ska jag gå och göra nå vettigt! 
Puss å kram hälsningar Verro och Samme

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela