- Verrobby

Your actions show what your heart is made of.

Publicerad 2013-09-11 23:50:59 i Allmänt,

Haha jag känner mig som ett litet barn i trotsåldern! 
Såklart var jag överlycklig att kunna se film på kvällarna åde igen, meeeeeen så funkar inte internet som det ska. haha gissa om jag vart less.. allt funkar men de har fått för sig att koppla bort å tillbaka hela tiden så allt funkar utom att se film.. störande. 
Så nu har jag suttit och väntat en hel timme för att en film ska ladda färdigt på swefilmer så jag kan se den! 
haha i'm so unbelivable..:D ... men det är det värt! 
Imorgon får jag se till och fixa dedär så det funkar som det ska.
haha, back to "reality", nu ska jag se film och sedan sova..
 
 Godnatt sötisar ♥ /Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela